Feliratos

by - 20:13

Bár péntekenként hamarabb elengednek minket, azért így is nagyon kikészített a nap, úgyhogy munka után szereztem egy kókuszos-csokihabos gofrit, és kiültem a First Last Kiss maradékával a Károlyi-kertbe lazítani egy kicsit. Amikor (vééégre) végeztem a könyvvel, körülnéztem a Bloglovin-feedemben, és a Daily Dorothy-n megtaláltam ezt a kihívást, amire muszáj volt lecsapnom... Így ahelyett, hogy hazaindultam volna, tettem egy sétát a környékünkön, ami tele van érdekes kirakatokkal/feliratokkal- fent látható az eredmény, továbbra is imádok itt lakni (persze ma megint fellelkesültem egy albérlet miatt- sarokkádas, normális áron, jó helyen!-, de a főbérlőt fejenként hatszor hívtuk B.-vel, és nem sikerült elérni, szóval erről ennyit).
A bal felső sarokban látható Zimoo lett volna amúgy az utolsó állomás, hogy féláron letesztelhessem a fagyijukat, de sajnos akkora volt a sor, hogy inkább beértem a képpel...

You May Also Like

1 megjegyzés

  1. Nagyon örülök, hogy megcsináltad a kihívást. Tényleg sok érdekes felirat van a környéketeken, elhiszem, hogy szeretsz itt lakni :)
    Albérlet ügyben kitartást, mi most éppen a pro és kontra érveket gyűjtjük, hogy költözzünk-e a nyáron vagy sem, úgyhogy valamelyest átérzem a helyzetet :)

    VálaszTörlés